Starten

KULTURFABRIK

facebook Kulturfabrikken Gedsted

www Kulturfabrikken-gedsted.dk

Det var et stort arbejde at få lokalerne rene til udstilling, da bygningen havde stået tom i mange år

Knuste ruder blev skiftet ud, gammel murpuds blev banket løs på nogen af væggene , tagrender blev renset,

nogen ture på lossepladsen blev det også til.

Skillevægge og podier fra Galleri 14 i Farsø skulle nedtages, fragtes fra Farsø og installeres i udstillingslokalerne og de blev malet alle sammen.

Vi har hygget os med det og med hjælp fra andre medlemmer i foreningerne gik det lidt hurtigere med at blive færdig.

Resultatet blev fantastisk og vi glædede os bare til at få udstillingen op at stå.
2 etager på i alt 1000 kvadrat og 49 kunstnere med sine værker, en fantastisk udstilling i en historisk bygning, som har ligget i dvale i mange år, men som emmer af sjæl og som blev vækket til live i 1 uge.

Nu er der klar til noget nyt...